اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

پسرک بانمک مامی

1390/4/11 8:49
نویسنده : مامان شهرزاد
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

ببینید چقدر مودبم!ولی یه ذره کنجکاوم هستم!

 

شبیه دانشمندا هستم نه؟

ای جاااااااان!

 

دیگه خوابم گرفته....ببینید خمیازه میکشم!

عشق من خوابش گرفته

چقدر متعجبم..

.اون چی میتونه باشه؟

 

اینجا کجاست؟

قربون نگاهت برم مامان

 

منو بغل کنید تورو خدا کالسکه سواری رو دوست ندارم!

من رو بغل کنید لطفا!!

اون کیه دیگه؟

 

 

شما کی هستید؟

 

اینا عکسهای دیشب صدرای زمان هستش ببینید چقدر با نمکه خاله ها و عمه ها...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان علي
10 تیر 90 23:08
قربونش بشم.گلوله نمكه ماشاالله
عمه فرح
11 تیر 90 2:10
عشق کوچولوی من...! پسرک دوست داشتنی...! الهی قربونت برم عمه......عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتممم هستی من !!!!


به به چه عجب عمممممممممه!!!!!!!!!بلاخره یه چیزی نوشتی!
تا حالا که فقط میومدی و میرفتی
ممنونم که نظر دادی
بازم ازین کارا بکن
romina
11 تیر 90 10:41
shahrzad joon nemishe man aroose in pesare khoshgel basham?!!!!!!!!!!!!!!!


الهی........عزیزم قبل از اینکه این نظرتو ببینم در پاسخ نظر قبلیت گفتم که اگه صدرا بزرگ بود و تو رو میدید مجبورمون میکرد بیایم خدمت خانواده محترم!!
دایی ایثار
11 تیر 90 18:16
این بچه رو بردارید از تو ی کالسکه اگه اونجا بودم که دست هیچ کس نمی دادمت داییییی.


سلاااااااااام داااااااااااییییی
مگه اینکه تو بیای به دادم برسی نمیای که!!!!!!!

دلم براتون تنگ شده سلام برسون
مامان حسین
12 تیر 90 10:15
سلام الهی چقدر نازی تو ماشالله ...مییخورمت من
عمو مهزیار
14 تیر 90 6:03
صدرا تو عشق منی جیگر
مامان ثنا
15 تیر 90 0:30
هزار ماشاالله خیلی با نمکه
من کم پیش میاد که از چهره پسر بچه ها خوشم بیاد وار صدرا جون خیلی با نمکه خدا براتون حفظش کنه ایشالا


سلام مامان خانمی ممنونم نظر لطفتونه.خدا کوچولوی نازنین شما رو هم حافظ باشه انشاا...
ثنای گلم رو ببوسید
مامان احسان
15 تیر 90 2:04
مامان ایلیا
15 تیر 90 3:59
مرسی.لطف دارید شهرزادجان.ما اصفهان زندگی می کنیم.صدرای کوچولو ماه را ببوس.
عمو مهزیار
15 تیر 90 4:40
صدرا جون از وقتی اومدم تهران دلم برات ۱ذره شده. (دوست دارم)


سلام عموی با معرفت لااقل یه خداحافظی تلفنی میکردی
نمیشد؟یه مسیج میدادی!خرج داشت؟یه خط مینوشتی ...
شوخی کردم ما هم دلتنگت شدیم عموی مهربونم
معصومه مامان سهند
15 تیر 90 10:38
ماشاءالله خیلی نازه الهی قربونت بشم خاله جون
مامان هستی
17 تیر 90 12:48
خیلی نازه.خدا حفظش کنه.الهی