اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

ترانه ای برای تو

1390/4/28 9:38
نویسنده : مامان شهرزاد
1,797 بازدید
اشتراک گذاری

آهنگ قشنگ زندگی من صدرای من10800000

 

برات شعر یه ترانه رو مینویسم...ترانه ای که همیشه و همه جا منو یاد تو میندازه...

 

نمیدونم چرا اون موقعی که وارد اتاق عمل شدم برای به دنیا آوردنت این ترانه مدام توی سرم تکرار میشد...

 

هنوزم فقط تورو یادم میاره از نیم ساعت قبل از دنیا اومدنت تا الان...ومیدونم تا آخر عمرم ادامه خواهد داشت..

 

خیلی وقتا به عنوان لالایی برات میخونمش و تو آروم لالا میکنی...برا دوتامون آرامبخشه!!

 

 

 

از من قبولش کن به عنوان هدیه شنیدنیه مامان...16400000

 

میدونی تک تک ابیاتش با من و زندگی من و احساساتم مطابقت داره البته در رابطه با تو

 

بخونش با توجه با مکث با تفکر...و گوشش کن با عشق..02000000

 

                                 نگاه كن من چه بی پروا، چه بی پروا
به مرز قصه های كهنه می تازم
نگاه كن با چه سرسختی تو این سرما
برای عشق یه فصل تازه می سازم


یه فصل پاك، یه فصل امن و بی وحشتali-mahsa
برای تو كه یك گلبرگ زودرنجی
یه فصل گرم و راحت زیر پوست من
برای تو كه باارزش ترین گنجی


نگاه كن من به عشق تو چه لیلا وار08400000
تن یخ بستهء پروازو می بوسم
بیا گرم كن منو با سرخی رگ هات
من اون رگ های پر آوازو می بوسم


تو رو می بوسم ای پاكیزهء عریان16900000
تو روپاكیزه مثل مخمل قرآن
طلوع كن من حرارت از تو می گیرم
ظهور كن من شهامت از تو می گیرم


بیا ، هیچ كس مثل من و تو عاشق نیستali-mahsa
مثل ما عاشق و همسایه و همدم
بیا ، از شیشهء سخت و بلند عشق
مثل ارابهء نور رد بشیم با هم


نگاه كن ، من چه شبنم وار، چه شبنم وار
به استقبال دستای خزون می رم
هراسم نیست از این سرمای ویران گر
برای تو ، من عاشقانه می میرم16000000

 

 

عاشقتم عسل عزیز تر از عمر مامان15400000

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

معصومه مامان سهند
28 تیر 90 15:13
الهی قربون این پسر خوشگل خاله بشم. مامانی مرسی که به ما سر میزنید . راستی حال صدرا جونم بهتر شده؟


ممنونم آره خداروشکر بهتر شده
سهیلا
29 تیر 90 0:24
وااااااااااای ی چه قشنگ بود هم احساست و هم این ترانه خوش به حال صدرا جیگیلی
مامان تارا - سارا
29 تیر 90 7:44
سلام مامان گل این سری تو مسابقه شرکت نکردی؟رای گیری آغاز شده اگر دوست داشتید به تارا با کد 104 رای بدهید.از طریق تلگراف کد به مدیریت. و چون به 5 نفر میشه رای داد اگر دوست داشتید به دوستهای تارا با این کدها هم رای بدهید 27-110-99-20 ممنون
معصومه مامان سهند
29 تیر 90 11:28
قربونش بشم منننننننننننن خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میدم بخونید و نظر بدید
فریبا مامان حسام
29 تیر 90 15:38
سلام عزیزم خوبی؟من منظورت رو متوجه نشدم.اونجا اصلا کلمه ی سایت رو نمیبینم برام واضح تر بگو.بعدش هم میشه لطف کنی تا 5 شنبه تو مسابقات به کد 42 حسام رای بدی؟
سهیلا
31 تیر 90 4:22
برای صدرای گلم که گل سر سبد نی نی های نی نی وبلاگه (از طرف خاله سهیلا)
مامان ایلیا
8 مرداد 90 3:53
ممنون شهرزاد جان.امیدوارم صدرا کوچولوی ماه هم سالیان سال شاد و سلامت و به دور از تموم غصه ها در کنار مامان و بابای خوبش زندگی کنه.آره شهرزاد جون تنهایی سخته و من متاسفانه دور از مامانمم با تمو وابستگیم به اون.
شادی
1 خرداد 92 2:10
به به من عاشق این ترانه هستم