اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

صدرای من

1392/3/1 1:48
نویسنده : مامان شهرزاد
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

صدرای مامان...

ماه رمضون سال 1390 آخرین پست رو اینجا نوشتم...

نوشته بودم نمیدونم دوباره کی برات مینویسم...!! اون لحظه که از همه تمنای دعای خیر کردم اصلا نمیدونستم واقعا چقدر به دعا محتاجم و قراره چی پیش بیاد!!

پسر دوستداشتنی مامان..

اون زمان فقط 9 ماهت بود و الان 2 سال و 6 ماه و 12 روزه هستی...

ظرف این مدت حسابی راه افتادی دندون درآوردی کم کم حرف زدن رو یاد گرفتی ..کلی ماجراهارو با هم پشت سر گذاشتیم.. و من مدام افسوس خوردم که چرا باید تقدیرمون اینطوری پیش میرفت که من نتونم تمام اون لحظه های زیبا و تکرار نشدنی رو مثل سابق ثبت کنم ...

به دلائلی که الان واسه دونستنش خیلی کوچولو هستی من و تو مجبور هستیم دور از پدرت زندگی کنیم... 

به علاوه توی آغاز همون دوران دایی ایثارت از بینمون رفت...

الان حدودا 21 ماهه که مطلب خاصی راجع به تو ننوشتم...

سعی میکنم ..تمام توانم رو به کار میگیرم تا یادم بیاد و برات یادداشت کنم

تو مرد کوچولوی مامانت هستی... 

همیشه باش...

میدونی که بی نهایت دوستت دارم و تو تنها دلیل و انگیزه زنده بودنم هستی...

تا جایی که در توان دارم برای خوشحالی و خوشبختی و آرامش و رضایتت سعی خواهم کرد...

من حسابی قدرتمند هستم چون خدای بزرگ تو رو به من داده و تو معدن عشق و نیرو بخشی هستی...

عاشقتم آقا صدرای مامان...دانشمند کوچولوی من...

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان ایلیا
12 تیر 92 3:12
شهرزاد جان خوشحالم که دوباره شروع به نوشتن کردی.توی این مدت بارها و بارها به وبلاگ صدرا جان سر می زدم.... عزیزم خوب درکت می کنم که چه روزهای سختی را گذروندی و چه روزهای پر از دلتنگی را پیش رو داری...شهرزاد جان خواهر عزیزم توی سن 27 سالگی از پیشمون رفت و هنوز که هنوز است باورش برایم غیر ممکنه و یک غم بزرگ همیشه همیشه حتی تو اون لحظه هایی که می خندم هم باهام هست... عزیزم قوی باش و بنویس ...برای صدرای عزیزمان بنویس تا مادرانه هایت ماندگار شوند و عاشقانه هایت با پسر نازت ماندگارتر... ببوس صدرای ناز را... راستی شهزاد جان الان اهواز هستی یا اصفهان؟
محراب و مليكا
7 مرداد 92 11:22
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان پندار
30 آذر 92 20:44
صدرا کوچولو آپم زود بیا بهم سر بزن