اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

عکس خوابیدن صدرا کوچولو بین 18 عکس منتخب مدیریت قرار گرفت!

1390/3/25 5:59
نویسنده : مامان شهرزاد
675 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوب و مهربون من و صدرا کوچولو:

اگه مسابقه خواب یک فرشته رو دنبال کرده باشید میدونید که مدیریت محترم سایت از بین ١٨٠ عکس

 نی نی های خوشگل لالا کرده ١٨ عکس رو انتخاب و برای رای گیری به نمایش گذاشتند.

(گر چه انتخاب واقعا دشوار بود و همه این فرشته ها منتخب و برنده محسوب میشن...)

و خوشبختانه عکس پسرک من هم یکی از اون ١٨ نفر هستش.با  کد   ١٤٥

میخواستم ازتون دعوت کنم که سری به منتخبین بزنید و صدرای قهرمان رو ببینید که چقدر با نمک لالایی کرده...

و لطفا اگه خوشتون اومد بهش رای بدید و یه تلگراف به مدیریت بزنید...فقط چهارشنبه رو وقت داریم.

(عکس منتخب  را در سایز بزرگتر در پست قبلی قرار دادم یه کم بیان پائین میبینیدش !)

قبلا از همه شما مامانها باباها خاله ها و عمه های عزیز ممنونم.

قلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 6:54
سلام
کوچولوتون واقعا قشنگ خوابیده


ممنونم لطف کردید.
مدرسه ی مامان ها
25 خرداد 90 7:26
لطف دارید امیدواریم براتون مفید باشه شما هم به جمع مامان های مدرسه ی ما اضافه شدید بازم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم
مامان هلیا
25 خرداد 90 11:00
سلام خاله خیلی خوشگل بود عکسش انشااله که برنده بشه من به شما رای دادم


سلام قربونتون برم.ممنونموخیلی لطف کردید.بوووووس
sara
25 خرداد 90 11:05
لطفا به نی نی من رای دهید کد141 با سلام به شما دوست عزیز. نی نی من در مسابقه خواب فرشته ها جزو برندگان بوده . لطفا اگر دوست داشتید کد 141 را از طریق تلگراف به مدیریت ارسال نمایید تا تارای من برنده بشه. پیشاپیش من و تارا از شما ممنونیم. اگر به دخترم رای دادید به وبمون هم سری بزنید و آدرس وبتان را بدهید تا جزو دوستان تارا و پیوندهایمان اضافه تان نمایم
مریم مامان آریا
25 خرداد 90 12:50
سلام
منم شاخ درآوردم از خوابیدن صدرا
آخه آریا وقتی خوابش می یاد نق و نوق می کنه و می بریم می خوابونیم و پیش نیومده که خودش اینجوری خوابش ببره
آریا متولد 12 آبان 89 هست
به ما هم سر بزن


سلام مامان آریا.آره خیلی با نمکه.صدرا اصلا شبا خوب نمیخوابه.وقتی هم میخوابه ساعت اولش همش نق میزنه ممنونم که سر زدی.منم حتما بهتون سر میزنم.


مامان صفا
26 خرداد 90 0:23
سلام خوشحالم چون خوشم میاد خوب انتخاب کردم واقعا ناز بود خوابش منم همون اول دیدمش رای دادم مبارکا باشه انشاالله عروسی آقا صدرا..
وب ما گلکم هست تشریف بیارید خوشحال می شم


سلااااااام.مرسی.مرسی که به صدرا رای دادین. ممنونم از لطفی که بهش داشتید خاله.انشاا... خدا کوچولو و کوچولوهاتونو واستون زیر سایتون نگه داره.حتما بهتون سر میزنم.دوستتون داریم.میبوسمتون.