اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

من برگشتم!!

1391/6/23 9:32
نویسنده : مامان شهرزاد
1,174 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام... سلام صدرای من...

سلام به همه ی دوستای عزیزمون... نی نی های قندو عسلی و مامانای مهربونشون...

نزدیک به یک ساله که هیچی واسه پسر کوچولوی نازنینم ننوشتم...

متاسفانه یک سالی که گذشت سال خوبی نبود

برادر عزیزم رو از دست دادم و زندگیم دستخوش ماجراهای دور از انتظار بود!

خیلی حیف شد... خیلی چیزا حیف شد...

منی که روز به روز از تک تک دقایق پسرم مینوشتم یک سال کامل رو از دست دادم

واقعا متاسفم...

حال خوشی ندارم...

اونقدر حرف دارم که اصلا نمیدونم از کجا باید شروع کنم!!

ولی تا جایی که حافظه ام یاری کنه خواهم گفت...

مثل همیشه ی گذشته من و صدرا رو شامل محبتهاتون بکنید

دلتنگ تک تکتون بودم

ما دوستتون داریم

به زودی باز مارو مرور خواهید کرد...

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان نفس طلایی
23 شهریور 91 10:22
سلام تسلیت می گم ... به هر حال گذر عمر و زندگی برای هر کس مقدراتی رو نوشته و روزگار در دور گردون خواهد گشت


باران قلنبه
31 شهریور 91 13:58
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین.
دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره.
آدرس سایت آتلیه سها:
Soha.torgheh.ir/festival
لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست
یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما
البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
عجله کنین امروز روز آخره یادتون نره هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



مامان اهورا
31 شهریور 91 15:55
سلام مامانی مهربون تسلیت ان شالله غم اخرنون باشه چه میشه کرد بجز صبوری من هم تجربه شما رو داشتم و درکتون میکنم خدا ناز پسرتون رو براتون نگه داره خیلی نازهبه ما سر بزنید خوشحال میشیم


سمیه
13 آبان 91 14:49
سلام تسلیت میگم غم اخرتون باشه واقعا سخته
الهی که خدا بهتون صبر بده و بقیه اعضای خانواده رو حفظ کنه براتون


مامان عسل
10 دی 91 17:35
از پروردگار متعال برای تو خواهر داغدار و خانواده محترمتان آرزوی صبر و شکیبایی مینمایم.
خاطرات صدرای گل رو با قلم تواناتون به بهترین شکل ممکن به تحریر درآوردید. بهترین لحظات زندگی رو براش موندگار کردین.
امیدوارم پسر گلتون زودتر بزرگ بشه و جای خالی برادرتون رو براتون پر کنه.


khale sachli
28 اردیبهشت 92 17:49
azizamiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnn