اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

التماس دعا

1390/5/14 7:40
نویسنده : مامان شهرزاد
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز من و صدرا

انشاا... امشب من و صدرا میریم اصفهان نمیدونم دوباره کی مینویسم

بهترین آرزوهارو برای همتون دارم

لطفا همتون تک تکتون توی این ماه عزیز در لحظات سحر و افطار و موقع عباداتتون

شبهای قدر یا وقتی کوچولوهاتونو شیر میدید برای من و ما دعا کنید

خواهش میکنم یادتون نره که حسابی محتاج دعاهاتونم

به خاطر میسپریدم؟

من به دعای دیگران مخصوصا خانمها ..خانمهای منتظر ... خانمهای باردار  و

 مادرها خیلی خیلی

معتقدم ...

منتظر استجابت نفسهای حقتون هستم...

(خواهش میکنم هروقت یادم افتادید و اسممو زمزمه کردید و منو شامل دعای

 خیرتون فرمودید اگه براتون زحمتی نیست یک خط برام یادداشت بگذارید که

این لطفو بهم کردید)

دوستتون دارم میبوسمتون قربون همه تون............

شهرزاد--- مامان صدرای زمان.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان پارسا جون
14 مرداد 90 12:29
حتما عزیزم
سهیلا
15 مرداد 90 0:40
سلام خانومی با این پست به قدری تحت تاثیر قرار گرفتم که از صمیم قلب برات دعا کردم و باور دارم مدتها بود اینجوری دعا نکرده بودم دوستت دارم صدرای خاله سهیلا سفر به سلامت خوش باشید و شاد مراقب همدیگه باشید
مامان سهند
16 مرداد 90 17:01
سلام عزیز دلم با سفرنامه بارسلون در خدمتتونم. خوشحال میشم نظرات قشنگتون رو توی وبلاگ سهندم ببینم
مامان احسان دانشمند کوچک
17 مرداد 90 10:44
ما هم خیییییییییییییییییییلی التماس دعا صدرا جون رو از طرف ما ببوسیدش
مامانی کسرا
19 مرداد 90 13:50
خوش بگذره شما هم واسه ما دعاکنید
مامان احسان دانشمند کوچک
24 مرداد 90 10:01
طاعاتتون قبول من شمارو لینک کردم
مامان علي
27 مرداد 90 11:13
سلام عزيزم.شما هم براي ما خيلي دعا كن انشاالله اصفهان بهتون خوش بگذره مواظب صدرا جونم باشيد
مامان ایلیا
29 مرداد 90 3:43
شهرزاد جان کوچکتر از اینم که بخوام واست دعا کنم و باز هم کوچکتر از اینم که دعاهام مستجاب بشه.ولی باور کن به یادت بودم.الان که دارم واست می نویسم شب 19 ونا خودآگاه توی ذهنم اومدی.امیدوارم اون بهترین بهترین ها را برای تو و صدرای گل مقدر کنه.آمین.
مامان سهند
1 شهریور 90 18:59
مامان علي
4 شهریور 90 5:09
از خدا بهترين ها رو واست مي خوام و اين كه صدراجون زير سايه پدر و مادر مهربونش سلامت و شاد و قهرمان باشه. خوشحال ميشم به وبلاگ علي منم بياي و اگه موافق باشي تبادل لينك كنيم.
سهیلا
4 شهریور 90 15:25
پس کی میاین مامان شهرزاد دلم برای صدرا جونم تنگ شده
سودابه
8 شهریور 90 0:47
با آرزوی سلامتی و شادی و دل خوش برای تو دوست خوبم و خانواده مهربونت ،کمی پیش تر عید فطر رو تبریک میگم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.
مامان حسین
8 شهریور 90 12:37
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان... پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان علي
8 شهریور 90 21:44
گلخنده شوال به ناهيد مبارك ابروي خوش ماه به خورشيد مبارك آمد خبر از عرش،وداع رمضان است عيد است به ياران خبر عيد مبارك
مامان تارا - سارا
13 شهریور 90 13:03
سلام به مامان گل و گل پسرش.چند وقت بود که نبودم و نتونستم بهتون سر بزنم. چقدر تو این مدت گل پسرمون بزرگتر شده.یه ماچش کن. ..
مامان سهند
20 شهریور 90 19:33
خاله جونم یه خبر خوش دارم بدو بیا آپممممم
مامان تارا - سارا
28 شهریور 90 11:31
کجایی مامان گل خبری ازت نیست.؟؟؟
مامان حسین
28 شهریور 90 12:50
سلام