اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

آقا صدرای مامان نفر اول مسابقه خواب یک فرشته شد!

1390/3/26 1:01
نویسنده : مامان شهرزاد
638 بازدید
اشتراک گذاری

 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

پسر کوچولوی عسلی مامان در اولین مسابقه ای که شرکت کرده برنده شده!

و نفر اول هم شده... نفر اول کد شماره ١٤٥niniweblog.com

وای خدا جونم ممنونم ازت به خاطر این حال خوبی که دارم

niniweblog.com

به خاطر پسرک شیرینی که بهمون هدیه کردی و به خاطر اینکه نگاهمون میکنی...

دوستای عزیز من و صدرا کوچولو

از تمام شما که به پسرکم رای دادید  و تمام دوستانی که همیشه بهمون محبت و لطف داشتید از طرف خودم و صدرا سپاسگزاری میکنم .

niniweblog.com

همچنین از مدیریت محترم نی نی وبلاگ به خاطر زحمات بی دریغ و مسابقات

 جالب و خلاقانه ای که برگذار میکنند...

 

...

پسرم صدرای من انشاا... خداوند مهربون همیشه حافظ و نگهدارت باشه و همیشه در تمام

 مراحل زندگیت موفق و برنده و اول باشی...

niniweblog.com

 

نازدونه مامان امروز یکی از بیادموندنی ترین روزهای با تو بودنم شد نمیدونی لحظه ای که عکس

  قشنگتو جز برنده ها دیدم چه احساسی داشتم

یه جورایی شبیه زمانی بود که فهمیدم کنکور قبول شدم.حالا حال پدر مادرهارو از موفقیت بچه

هاشون درک میکنم.

بابا فواد هم خیلی خوشحال شد و کلی بهت تبریک گفت...

niniweblog.com

 

میدونم که یه روزی با چشای نافذ و قشنگت این دستنوشته هارو میخونی و میخوام بدونی از

 زمانی که خیلی خیلی کوچولو بودی موفقیتهات باعث گرمای شادی بخش روح و جانم بوده.

هرلحظه برای بهتر بودن وبهتر شدن و رشد وبالندگیت تلاش کن..

همیشه اون آدم خوبه باش و برای کمک و شادی دیگران پیش قدم.

الهی همیشه موفق و برنده باشی عشق مقدس مامان.فرشته من...صدرای من

از طرف:

مامان شهرزاد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسین
26 خرداد 90 12:59
سلام عزیزم
مبارک باشه
عکس پسر منم جز 18 عکس برتر شد ولی برنده نشد


سلام مامان حسین.
ممنونم عزیزم.همه نی نی ها برنده بودن.اصلا همینم که جز 18 نفر بودید بازم برنده بودید.صدرا فقط خوش شانسی آورد.حسین رو ببوسید و بازم سر بزنید.
شکوفه گیلاس
26 خرداد 90 16:41
سلام مامی صدرا. منم به صدرا رای دادم البته نتونستم تو مسابقه شرکت کنم.بهتون تبریک میگم صدرا بچه موفقیِ


سلام شکوفه گیلاس جونم ممنونم که به صدرا رای دادی عزیزم.حیف شد که تو مسابقه شرکت نکردی.انشاا... دفعه بعد.و حتما یه رای پیش من و صدرا داری عزیزم. ومرسی از لطفی که به صدرا داری. شاه پسر آریاییت کیان جونو ببوس.
مامان تربچه
26 خرداد 90 17:49
هورااااااااااااا
مبارکککککککککککککککه


ممنونم مامان تربچه لطف کردی گلکم.بازم بیا.
خاله ریحانه
26 خرداد 90 22:19
سلام مامان صدرا... بهتون تبریک میگم. امیدوارم کوچولوی نازت همیشه اول باشه


سلام خاله ریحانه جونم.مرسی.منم برای شما بهترینهارو آرزو میکنم.


مامان حسین
26 خرداد 90 23:05
سلام عزیزم منم شما را لینک کردم
جوجه نارنجی ما
27 خرداد 90 0:24
تبریک با عشق برای نینی نازموننننننننننننننننننن
سودابه
27 خرداد 90 1:48
سلام . تبریک میگم به صدرای عزیز و مامان خوش ذوق اش . امیدوارم از حالا تا همیشه زندگی اش موفق و شاد و سلامت باشه .


سلام.مرسی.شما از خوش ذوقی خودتونه که به من لطف دارید.انشاا... کوچولوی عزیز شما هم همیشه سالم و موفق و شاد باشه .باران جونو ببوسید.
مامان سارال وصبا
27 خرداد 90 3:11
مبارکه...تبریک..هم خودش نازه هم خوابش..خدا حفظش کنه


سلام ممنونم.نظر لطفتونه.خدا کوچولوهای ناز شمارو هم براتون حفظ کنه.بازم به ما سر بزنید
mamane amir ali
27 خرداد 90 23:36
salam.khoshhalam ke khoshhalin.omidvaram hamishe pirooz beshin.
manam linketoon kardam.
mersi dar mosabegheh man ham sherkat kardin.sabt kardam.shaiad shoma barandeh bashid.


ممنونم.امیدوارم شما هم همیشه خوشحال باشید.امیرعلی نازنینو ببوسید.امیدوارم من برنده مسابقه امیرعلی باشم.بوس
مامان صدرا
28 خرداد 90 8:04
سلام عزيزم
مبارك باشه ،‌انشاء الله موفقيات هر روزه صدرا جونو ببينيد.
خيلي خوشحال شدم ، از طرف من ببوسش


سلام گلم ممنونم.انشاا... شما هم موفقیتهای هر روزه صدرا جونو ببینید.لطف کردی.تو هم از طرف من صدرا جونو ببوس


سارا
28 خرداد 90 8:26
سلام به مامان گل و پسر برنده اش. تبریک میگم پسر شما برنده شد. عکس خیلی با نمکی بود. دخمل منم سوم شد. نی نیها همیشه واسه ماماناشون برنده اند... بازم تبریک- تبریک....


سلام.مرسی دختر کوچولوی ناز شما هم برنده شده.خدا رو شکر.ولی کلا نی نی ها خیلی ماه و ناز و فرشته هستن همشون برنده اند.تارا رو ببوس.
عمو مهزیار
3 تیر 90 15:07
آقا صدرا خیلی گلی به خدا.