اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

جایزه نی نی وبلاگ!!!!!!!!!!!!

1390/4/6 15:35
نویسنده : مامان شهرزاد
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دوستان عزیز من و صدرای من

روز چهار شنبه جایزه اول شدن صدرای من در مسابقه خواب یک فرشته از طرف                                      

نی نی وبلاگ رسید.پاکتش که نشون نمیداد جایزه نفر اول باشه.و وقتی هم

عروسک رو دیدیم نمیتونستیم باور کنیم این بزرگترینشون باشه.!

اگه این بزرگه اس پس کوچیکه حتما جاکلیدیه!!    

تا امروز هم منتظر موندم که نفرات دوم و سوم عکس جایزه رو بذارن که

خوشبختانه نفر دوم اینکارو کرد و من احساس کردم عروسکها هم اندازه

هستند.دوستانی که تمایل دارن به ریحانه جون نفر دوم مسابقه

 سر بزنند:ریحانه کوچولو نابغه بزرگ فردا.توی پیوندهای وبلاگ آدرسش موجود هست.

شایدم من اشتباه میکنم..

به هر حال خدای من شاهده که جایزه برای من اهمیتی نداشت.مهم

اول شدن پسرکم بود و خوشحالی من به خاطر همین بودصدرای من

در اولین مسابقه ای که شرکت کرده بود برنده شده و اول هم شده...

این جایزه هم فقط یه یادگاری از این برنده شدن هست همین...

اینم عکسهای صدرای مامانی با جایزه نفر اول نی نی وبلاگ

همون کلاه رو سرشه و همونجا نشسته.اینطوری قشنگتره نه؟

یه جورایی عکس خوابیدنشو هم یادآوری میکنه...

 

!

 

این پاکت جایزه صدرای مامانی هستش

اینم جایزه صدرا جونم

اینم عسل مامی با جایزه نفر اول شدنش!

اینم یه عکس دیگه

اینجا هم  دراز کشیده شاه پسر قند و عسل مامانی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله شفا
6 تیر 90 8:17
salam jigale khale,salam golabiye man, mobaraket bashe niniye kooshoulo khoshmaze,,kheyli ba mazas aroosaket khale,,ishalla to hameye marahele zendegit aval beshi ,,bahhhhhhhhhhh che niniye khoshmazeeyeee,,booss


سلام خااااااااااااااله شفا به به به به
مشرف فرمودید!
مرسی که سر زدی و نظر دادی خانم دکتر.ولی جون من فارسی تایپ کن!
خیلی دوستت دارم انشاا... نی نی خودت بوس بوس
مامان تارا - سارا
6 تیر 90 9:31
مامانی گل سلام. جایزه دخمل من اندازه یه جا کلیدی بود شایدم کوچیکتر. البته مهم اینه که یادگاری بمونه. حالا بعدا عکسش رو میزارم. البته دیروز خیلی سعی کردم از تارا و عروسکش عکس بندازم ولی بس که کوچیکه تو عکس دیگه دیده نمیشه و تو مشت تارا جا میشه و مشخص نیست. اینهارو گفتم تا کمی خیالتون راحت شه که حد اقل با نفر سوم فرق داره کادو نی نی تون.


سلام.همینه دیگه!پس واقعا اندازه جاکلیدی بود؟
یعنی یه نی نی 1 ماهه؟
مامان تارا - سارا
6 تیر 90 9:35
مامان گل بازم سلام. من الان عکس کادو ریحانه کوچولو رو هم دیدم . خداییش ماله شما یه خرده بزرگتره. به نظر من که کاملا مشخصه. چون ریحانه یه عکس بیشتر نذاشته نمیشه سخت میشه تشخیص داد. ولی بازم خیالت راحت ماه صدرا بزرگتره.


سلام من اینطوری فکر نمیکنم.بزرگتر بودنش مهم نیست.
چه فرقی میکنه؟تفاوت سایزشو باید بشه تشخیص داد
2سایز مختلف هستند.تفاوت میلیمتری که نباید باشه
مثلا کادوی صدرا باید عروسک 10 ماهه باشه مال ریحانه
5ماهه.به نظر شما اینقدر اختلاف سایز دارن؟خداییش؟!
مامان حسین
6 تیر 90 10:21
سلام مبارک باشه جایزش.راست میگی چقدر کوچولو.ولی عروسک بامزه ایه.
متين وروجك
6 تیر 90 13:20
چه جايزه خوشملي مبارك باشه اول شدن وروجتون الهي كه همه جا اول بشه
مهسا
6 تیر 90 17:58
وای من دلم داره پر می زنه واست صدراااا.شیطونه میگه پاشم بیام اهواز ببینمت هاااااااااااااا



خونه خودتونه...شیطونه چه موجود خوبیه..
عمه ارزو
7 تیر 90 17:30
عزیزدلم معلومه کسی با وجود تو اول نمیشه قهرمان کوچولووووووووووووو.........
به مامان شهرزاد و بابا فواد تبریک میگم عزیز دلم .......


سلااااااااااااااااااااااام عمه جونم.عمه خانم خوشگلم
مرسی.خیلی دوستت دارم عمه آرزو جان
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی که به صدرا سر زدی بازم تشریف بیارید. فدات شم.میبوسمت
مامان علي
10 تیر 90 23:12
سلام مبارك باشه.انشاالله جايزه هاي بزرگتر و مهم تر راستي شما اهوازي هستيد؟اگه هستيد پس ما همشهري هستيم.از آشناييتون خوشحالم .
مامان ثنا
15 تیر 90 0:37
سلام با اجازه لینکتون کردم