اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

معذرت خواهی

1390/4/6 15:56
نویسنده : مامان شهرزاد
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

در پست قبلی که مربوط به جایزه صدرا عسلی میشد در خصوص اندازه

عروسک مطالبی عنوان کردم که یقین دارم اشتباه کرده بودم و فقط سو

تفاهم بود.خب یکی دیگه از خصوصیات مادرانه احساساتی بودنه دیگه نه؟

باز هم میگم یادگاری موندن این جوایز خودش بزرگترین هدیه هستش.

همین جا از مدیریت محترم نی نی وبلاگ به خاطر ارسال جایزه با نمک

و دوست داشتنی برای صدرای قهرمان تشکر میکنم وامیدوارم بابت اشتباهم

عذر خواهی منو بپذیرند.

دوستتون دارم.میبوسمتون.قررررررررربون همه تون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا - سارا
7 تیر 90 8:58
سلام مامان گل. خوشحالم که متوجه سوئ تفاهم شدید.بخاطر شمام که شده زودی از تارا بهمراه کادوش عکس انداختم و واستون گذاشتم تو وبم . به وب تارا سر بزنید و عکسها رو ببینید. مثل صدرا یه دونه عکس انداختم که کادوش کنار پاش هست. با عکس صدرا جون مقایسه کن.
مامان تارا - سارا
7 تیر 90 9:01
شما راست میگی تفاوت مال شما و ریحانه میلیمتریه ولی با ماله تارای من کیلومتری