اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

صدرا کوچولو سرما خورده!

1390/4/8 15:41
نویسنده : مامان شهرزاد
581 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازنینم صدرای من

دیشب بیرون کار داشتم و طبق معمول به خاطر گرمای هوا امکانش نبود که

شما رو هم با خودمون ببریم.شما طاقت هوای 50 درجه رو نداری  گلبرگ مامی

گذاشتمت خونه مامان بزرگت اینا و رفتم.قبلش دوش گرفته بودی.ولی من

مثل همیشه حسابی خشکت کرده بودم و موهاتو سشوار کرده بودم.ولی گویا

اونجا خوابت میگیره و عمه فرح که مشغول درس خوندن بوده شما رو میذاره

کنار خودش.(چون مامان بزرگتم بیرون بودن)و کولر باعث سرما خوردگیت

شده.

بمیرم واست مامانی وقتی اومدم دیدم داری بازی میکنی ولی آبریزش بینی

داشتی.فکر کردم آلرژی باشه و زود گذره.ولی شب عطسه های با نمک و

آبریزش شدید بینیت شروع شد!

اصلا نتونستی خوب بخوابی تنفس از راه بینی واست سخت شده و خیلی

تعجب میکنی که چرا راه تنفسیت اینطوری شده.!کلافه ای ..عصبی میشی

نق میزنی.بمیرم واست مامانی...امروزم همون جوری بودی.بهت شربت

سرما خوردگی دادم و قطره استامینوفن و آب پرتقال و سوپ مرغ.

عصری دوباره رفتیم خونه مامان بزرگت اینا چون خاله توران ساعت 9 میرفتن

تهران و میخواستن باز شما رو ببینن.ولی کسل و بیحال بودی عمر مامی

تازه 24 ساعتی هست که چهار دست و پا راه میری.نمیدونی چقدر ذوقتو

دارم. قربون دستو پاهات برم روزی 1000بار

دوستت دارم عشق جاودان من.الان لالا کردی. الهی زود خوب شی.

اصلا الهی همین الان خوب خوب شی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شکوفه گیلاس
8 تیر 90 0:22
سلام مریضی بچه ها مامانا رو خیلی اذیت میکنه امیدوارم زودتر حال کوچولوتون خوب بشه
مامان تارا - سارا
8 تیر 90 7:56
سلام مامان گل. پرسیده بودی کجاییم. ما کرمان زندگی میکنیم شما کجا؟ مثل اینکه منطقه گرمسیری هستید که دما 50 درجه هست؟


سلام ما اهواز زندگی میکنیم خیلی گرمه!!