اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

برای تو که همه هستی من هستی

1390/4/9 7:38
نویسنده : مامان شهرزاد
610 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسرم نازنینم زندگی مامان

 گلکم دلبرکم خورشیدکم عسلکم غزلکم

جان شیرینم

خواستم که باشی ندیده میخواستمت دلم برای دیدن و شنیدن و داشتنت

 دل

 دل

میکرد حس و حال عجیبی بود هنوز خبری از اومدنت نبود ولی یه روز بی هوا

حس

کردم که یه بچه تو بغلمه...به جون خودت کاملا احساس کردم لمس کردم حتی

وزنش حس میشد صداش حرکاتش ...و اشتیاقم به بودنت و داشتنت بیشتر

 شد

و بعد از گذشت یک مدت خیلی کوتاه فهمیدم که ایزد یگانه تو رو به من هدیه

کرده...

ماه بی همتای من صدرای من

اومدی و با اومدنت چشممو روشن کردی روح و جان دوباره کالبدم شدی....

همه ی من شدی و همه ...همه تو شدم

خدا با دادنت حسی شیرین رو به ناگه در وجودم جاری ساخت یه حالی شدم

متحول شدم ...مثل از پیله خارج شدن پروانه...با تو پروانگی میکنم دیوانگی

میکنم...عاشقانه زندگی میکنم...

چشمات مثل یک جفت جواهر براق ...مثل دو تا دریاچه مواج مثل  دو خورشید

نورانی مشعشعم میکنه...با  تو  و چشمات کهکشان خدا با منه...

مهربونم با متولد شدنت من هم دوباره دنیا اومدم و مادر متولد شدم مادر شدم

قشنگترین نسبتی که توی نسبتهای مختلف میشه پیدا کرد مادر کسی بودنه

و تو با اومدنت منو مادر پسرک شیرینی کردی که اطمینان دارم روزی دنیا به

بودنش افتخار میکنه...

خدا وقتی خانمی رو مادر میکنه دلشو هم کوچولو میکنه...دلم کوچیک شده

کم طاقت شدم نگران شدم  تحمل یک لحظه دوریتو ندارم ...دلم برات بی تابی

 میکنه...مادرم یه مادره خیلی خیلی مادر...!

شاید این روزا خسته باشم کم خواب باشم کم غذا باشم ولی با تمام احساس

 خستگی و ضعف بدنی قویتر شدم ...وخوشحالم...قوی تر میشم داناتر صبورتر

راستی میدونستی میگن

روح آدما قبل از دنیا اومدنشون خودشون خونوادشونو انتخاب میکنن و میگن روح

اولین کسی رو که انتخاب میکنه مادره؟..پسرم تو منو انتخاب کردی

اول منو انتخاب کردی و بعد این انتخابت باعث داشتن این زندگی شد

این باعث افتخار منه...سرافرازم کردی جان مادر...........

دوستت دارم عاشق تک تک لحظات با تو بودنم با تو کودکی کردن با تو همکلاس

 شدن..با تو دوست بودن...با تو دیدن و شنیدن و خواندن و رفتن و بودن.....

با هم بچگی میکنیم درس میخونیم جوونی میکنیم دیوونگی میکنیم عاشقی

میکنیم...زندگی رو مینوشیم مثل شهد گل...

تو آینده روشن منی..همین که دارمت کفایت میکند تو خودت وجودت بودنت

تضمین لحظات و ساعات و ایام و سالهای سرشار از امید و انگیزه و زیبایی و

 پر خاطره اس...

با تو موندنی ترین میشم

رسوا ترین عاشق ...

و زیباترین نگاههای نگران و مهربانم را و تمام طپیدن دلم را و تمامی نفسم را

و تمام عشقم همه مهرم و سراسر بودنم را فدای ثانیه های زندگیت میکنم 

با من بمان خواستنی تر از هوا...ماندنی تر از صدا...ماه بی همتای من...

صدرای من

تقدیم به تو :عاشق دیوانه تو مامان شهرزاد__

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لادن
10 تیر 90 9:50
ای جانم چقدر زیبا و با احساس چه مادر خوبی و چه نویسنده زبردستی هستی چه مادرانه. مامان شهرزاد.انشاالله خدا تو و پسرت رو برای هم حفظ کنه.


فقط میتونم تشکر کنم.مرسی عزیزم نظر لطفتونه