اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

پیشرفتهای صدرا ی من 1

1390/4/13 7:23
نویسنده : مامان شهرزاد
959 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دلبندمShukhi.Com

شما دیگه راحت و بدون افتادن ٤ دست و پا حرکت میکنی و هر جا دوست داری

میری سرک میکشی...هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

مبارکهههههههههههههه...Shukhi.Com

Shukhi.Com

خیلی خوشحالم  وتازه شما واسه خودت راحت میشینی و بازی میکنی

 

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

و یه چیزایی هم به زبون خودت میگی که دد  واضح ترینشونه

قربون زبون کوچولوی خوشگلت بره مامانتShukhi.Com

چقدر آرزو داشتم این روز برسه چقدر انتظار کشیدم عمر مامانShukhi.Com

الهی که هر روز پیشرفتت چشم گیر تر بشه و روز به روز موفقتر باشی

نفس مامیShukhi.Com

 دورت بگردم

مااااااااااااااااااااااااااااااااااچچچShukhi.Com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
13 تیر 90 10:48
آفرین به صدرا جون
در ضمن شهرزاد جون ما پادادشهر هستیم.
حتما سر فرصت قرار میذارم همدیگه رو ببینیم.البته درصورت تمایل شما


ممنونم.لطف میکنی عزیزم .البته که منم مشتاق دیدار شما و علی خوشتیپ مامان هستم
مامان ایلیا
13 تیر 90 11:21
وای چقدر صدراجان نازو بانمکه.شهرزادجان نوشته هاتون خیلی به دل می شینه.می تونم از تحصیلاتتون سوال کنم.همیشه همیشه شاد باشید و موفق.


سلام عزیزم ممنونم شما به من و صدرا لطف دارید.من لیسانس باستان شناسی دارم.بازم به ما سر بزنید
ایلیای عزیزمو از طرف ما ببوسید.دوستتون دارم
مامان عسل
13 تیر 90 22:33
جاان آفرین گلم حالا دیگه کار مامان رو سخت کردی همش باید مواظب تو پسر گل باشه
دانيال
14 تیر 90 10:57
سلام خوشحال مي شم كه از سايت دانيال قسمت فرش كودك ديدن فرماييد . متشكرم
عمه فرح
14 تیر 90 18:30
قربون دد گفتنت برم من..کی میرسه که بگی عمه!!!! اون وقته که از هیجان یه بلایی سرم بیاداااااااا.....پینگول خان ما...


آره؟ اون روز باید یه شیرینی بزرگ و خفن به مامان صدرا بدی چون من باید یادش بدم که بگه عممممممممهه!!
تو عمه مهربون صدرایی حتما زودی میگه بس که خوبی فرح زون!!!!!!بوس
مامان تربچه
14 تیر 90 22:14
آخییییییی الهیییییییییییی انشاالله همیشه سرپا باشی گل پسر