اقا صدرا کوچولوی ماماناقا صدرا کوچولوی مامان، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

صدرای زمان, صدرا کوچولوی قهرمان

روزانه های صدرا

1390/5/3 10:31
نویسنده : مامان شهرزاد
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا عسلی مامان

خداروشکر خیلی زودتر از اونی که فکرشو میکردیم از شر دونه های صورتی

راحت شدیم...وشما دوباره سرحال شدی ..ولی از اون روزی که رفتیم دکتر دیگه

درست و حسابی غذا نمیخوری و من خیلی نگرانتم...انگار هیچی به جز شیر

دوست نداری..والبته ماست.واسه همینم وقتی میخوام بهت سوپ بدم باید حتما

با ماست مخلوطش کنم تا نوش جان کنی!!اونم یه ذره!connie_feedbaby.gif

تو هفته گذشته نی نی وبلاگ مسابقه نی نی شگفت انگیز رو برگزار کرد و

شما رو شرکت ندادم.درسته که از نظر ما تمام کارای شما واقعا شگفت انگیزه

ولی نتونستم حرکتی ببینم که غیرمعمول و عجیب باشه و بشه عکسشو

انداخت برای مسابقه!(اگه عکسارو میدیدی!بعضی از مامانا چه شاهکارایی

درست کرده بودن البته به کسی برنخوره واسه اون تعداد باید مسابقه

مامان شگفت انگیز برگزار بشه...!!)

 شما واسه این مسابقه هنوز خیلی کوچولویی...شرط میبندم اگه چند ماه

دیگه انجام میشد اول میشدی..آخه شیطنت از تمام وجودت میریزه...

ولی برای ما همین که میبینیم شما هرچی رو که میبینی میخوای بگیریش

یا چهار دست و پا به سرعت حرکت میکنی و به اولین دستاویز که رسیدی

میگیریش و وامیستی واقعا شگفت انگیزه.یا پیشرفتت توی ادای حروف خیلی

جالب و دوست داشتنیه..کاش میشد فیلم نی نی هارو گذاشت بازم بهتر بود

مثلا کدوم یکی از نی نی ها از سه ماهگی با آهنگ بریباخ رقصیده؟

اینو که دیگه کسی نمیتونه منکر شگفت انگیز بودنش بشه!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

ولی دیروز یه کار جالب انجام دادی چهار دست و پا خودتو به میز رسوندی و

دستاتو گذاشتی تو طبقه پائینش و رفتی داخلش!!شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

کاش عکستو گرفته بودم ولی مگه مهلت میدی همیشه سورپرایزمون میکنی

نمیشد این حرکت محیرالعقول رو زودتر انجام بدی مامی؟

یا مثلا پریشب تونستی از ارتفاع جدا کننده آشپزخونه بگذری و بیای تو...شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

آواز خوندن و دادوفریادتم که ماشاا...هر روز پیشرفته تر میشه تازه با اسباب

 بازیهای سازی شکل و موزیکالت هر شبانه روز هم از کنسرت مجانی و تک

نوازی روح نوازت بهره مند میشیمShukhi.Com

نقل بیدمشکی مامان ...وقتی شاکی و عصبانی میشی دعوا میکنی

الانم صدات تو گوشمه ...خیلی بانمکه ...به خدا چون مامانتم نمیگم واقعا

دوست داشتنیهشِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

دس دسی کردنتم حرف نداره نفسم

باید ازت عکس و فیلم بگیرم ولی اصلا فرصتش پیش نمیاد...میترسم این

روزا بگذره و دیگه این حرکاتو انجام ندی و دلتنگیش واسم بمونه...

چند روز پیش صورت خودتو چنگ زدی البته کنار بینیتو و زخم شد...آخه من

نمیدونم چرا ناخناتو با اینکه از ته میگیرم اینقدر تیزن؟مثل خنجرای کوچولو

میمونن!اگه دایی ایثار بفهمه میگه به خودت رفته...آخه منم اینطوریم..

دیگه چی بگم؟راستی یاد مهسا جون افتادم که خیلی

سراغتو میگیره و نگرانمون شده بود و دلشم برات تنگ شدهمرسی..

این روزا خیلی احساسات متفاوت و عجیبی دارم..انگار کمی خسته ام

یا کسل ولی کلا خیلی دلتنگم...آدم بزرگا یه وقتایی دلشون میگیره و تنگ

 میشه..الان منم اینطوریم...Emoticon

 ولی شما با کارای شیرینت انرژی مضاعف به

 رگهام تزریق میکنی

با تو شارژ میشم و باز روز از نو...ببخش که خسته ام واسه مامانی دعا کن

مربای خوشمزه مامان...یا شارژر مامان؟ali-mahsa

عاشقققققققققققققققققتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمممممممممممممممممممممم

ماچی ماااااااااااااااااااااااااااچیییییییییییییییییی ماااااااااااااااااااچ

 

یه چیز عجیب غریب میبینم!!

 

قربونت برم کنجکاو باهوشم

 

باز مامانم داره عکسمو میگیره!!!!!!

جون من این چشا و نگاه شیطونته...

ادا در میارم دیگه

 

مامی این عکسا مال بعد از اون تب و دونه هاس بمیرم که دوره نقاهت رو

 طی میکنی

 

پامو بزارم اینجا کمی خستگی در کنم!!

داری سعی میکنی تشخیص بدی دستگاه خودپرداز چیه؟!!

 

چه دوش و آبتنی خوبی بود...ماشاا... به خودم

 

ببین مامی کنار بینیتو زخمی کردی این عکسو گذاشتم همه شاهکارتو ببینن

البته مشغول آواز خوندن بودی....

به قول عمو ارسلان:درررررردت توووووووووووسرررررررررررررم!!

پ ن:

(عمو کریم و خاله شهلا و عمو ارسلان و عمه صابرین و عمه غزاله مسافرتن

یه دوسه هفته ای هست.جاشون خالیه...البته وقتی مریض بودی خاله شهلا

تلفنی احوالتو پرسیدن.عمو ارسلانم که هر روز....

خاله شفا هم رفته بود شهرکرد و واسه شما یه دست بلوزشورت خیلی

خوشرنگ و قشنگ سوغاتی آورد.ممنونم خاله دستت درد نکنه)

 

 

پسندها (1)

نظرات (15)

مامانی کسرا
3 مرداد 90 9:40
واااا
مامان شهرزاد منم تو مسابقه شرکت نکردم اما فکر نکنم هیچ مامانی به خاطر مسابقه بچش اذیت کنه و مجبورش کنه فیگور ای سخت سخت بگیره


نه عزیزم آخه بعضیا یه کارای عجیبی کرده بودن نمیشه گفت باید میدیدی.مثلا بچه رو گذاشته بودن رو کمد
یعنی خودش رفته!اونم با هزارتا صندلی و متکا و دوباره روی متکا صندلی.....

یا بچه ای رو که معلومه هنوز درست بلد نیست بشینه رو گذاشته بودن تو قابلمه!
یا توی لباسشویی یا توی فرگاز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان علی
3 مرداد 90 11:10
سلام مامان شهرزاد.نمیدونم پیام قبلیم اومد یا نه .دوباره مینویسم.در مورد مسابقه با نظرت کاملا موافقم.خوشحالم صدرا جون خوب شده.الهی زودتر اشتهاشم وا بشه.بوس برای صدرای شگفت انگیز
عمه فرح
3 مرداد 90 16:16
صدرا کوچولو هیچ کاریم که نکنه شگفت انگیزه...!!!!!
مامان حسین
3 مرداد 90 17:28
سلام عزیزم منم بات موافقم . بعضی از برنده های مسابقه واقعا حقشون نبود.من به مدیریت نی نی وبلاگ هم گفتم.یعنی بچشون هیچ کار شگفت انگیزی نگرده بود ولی فقط با تبلیغات که بیاین به من رای بدین برنده شده بود.
شکوفه گیلاس
4 مرداد 90 14:18
سلام یعنی توت فرنگی بی توت فرنگیخدارو شکر . واقعاًکه این مسابقه بیشتر مال مامانا بود تا بچه ها
الهام (مامان صدگل)
4 مرداد 90 15:10
ماشاء الله پسرتون چه نازه خداحفظش كنه هم اسم پسرمنه
سهیلا
6 مرداد 90 2:35
قالبش کووووو؟ صدرا جونم خیلی ماهی خاله جون
غزال! (عمه غزال)
6 مرداد 90 2:49
آقا اجازه؟!! می شه به من نگین عمه؟! همون غزال (تنها!) بهتره! این جوری احساس می کنم خیلی بزرگم!! قول می دم تا 50سالگیم هم به همه بچه ها بگم بهم بگن غزال!
مامان ایلیا
6 مرداد 90 2:59
سلام شهرزاد جان.خوشحال که صدرا کوچولو عزیز حالش خوب شده.امیدوارم دیگه هیچ وقت هیچ وقت مریض نشه.با اجازت من جز دوستام لینک می کنم.امیدوارم دوستای خوبی برای همدیگه باشیم.همینطور ایلیا و صدرا کوچولو.
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:17
سلام و صد سلام . با پست جدید به روز شدم. خوشحالم میکنید بخونید و نظرات خوشگلتون رو بهم بدید. من و سهند دوستتون داریم.
یک دوست
7 مرداد 90 15:49
اس ام اس بخونید جایزه بگیرید یک فرصت استثنایی کسب درآمد از سیستم با عضویت در سیستم و فعال سازی اکانت خود، به ما این امکان را میدهید که برایتان پیامک های تبلیغاتی ارسال کنیم. لینک عضویت:http://ads.inpersia.com/users/ref/43834 با تشکر
عمو ارسلان
7 مرداد 90 16:36
دردت تو سررررررررررررررررررررررررم...بززززون من...
معصومه مامان سهند
7 مرداد 90 16:38
خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میشم به ما سری بزنید
سهیلا
7 مرداد 90 23:35
برای صدرای گلم از طرف خاله سهیلا که یه دل نه صد دل عاشق این جیگگگر شده
مهسا
8 مرداد 90 22:06
سلام.اقا صدرا نگی من بی معرفتم ها .vpnام تموم شده بود وقت نکردم برم بگیرم.وب سایت شما هم که بدون vpn واسه ما اصفهانی های عزیز باز نمیشه .دلم می خواد از نزدیک ببینم کارای قشنگتو عزیزم